Home    Archief    Vereniging    Locatie   Contact   Foto's    Kampioenen    Links

De Springendalbaan

De huidige baan van klootschietvereniging Oud Ootmarsum is de "Springendalbaan"

Deze is één van de mooiste klootschietbanen van Nederland ligt midden in het prachtige natuurgebied "Het Springendal". De baan is in principe een openbare weg (verboden voor motorvoertuigen), heeft een lengte van ruim 750 meter en loopt midden door het bos.

Tevens zijn ruiters met paarden niet welkom en we doen een verzoek aan alle klootschieters om geen voetbalschoenen te dragen! Bij slecht weer is er een uitzondering om glippartijen te voorkomen.

Baanreglement Springendalbaan te Oud Ootmarsum

De Springendalbaan in Oud Ootmarsum gelieve niet te betreden met voetbalschoenen. Hierbij is de definitie van voetbalschoenen: een schoen met minder dan 20 noppen onder de zool.

Op bovenstaande regel gelden twee uitzonderingen:

-        Indien het bij aanvang of tijdens de wedstrijd begint te regenen  zijn vanaf dat moment voetbalschoenen toegestaan.

-          Indien het vooraf aan de wedstrijd heeft geregend bepaald de leider van de hoogst thuisspelende ploeg van K.V. Oud Ootmarsum of voetbalschoenen zijn toegestaan. Dit wordt driekwartier voor aanvang van de wedstrijd aan het begin van

De baan is te bereiken via de Uelserdijk in Oud Ootmarsum.

Tevens worden op de Uelserdijk de straatwedstrijden voor de vereniging en de straatwedstrijden voor de TKC worden er afgewerkt.

Halverwege de Uelserdijk (dus bij het begin van de veldbaan) staat ons kleine maar prachtige eigen clubgebouw.

Dit gebouw werd in 1983 gebouwd en bevat een keukentje, zaal-/ontmoetingsruimte, twee toiletruimte's en een bergruimte.

Naast het clubgebouw hebben we natuurlijk ons eigen welbekende clubcafé.

Adressen:

Springendalbaan: Uelserdijk 1, 7637 PZ  Oud-Ootmarsum

Straatlocatie: Uelserdijk 1, 7637 PZ  Oud-Ootmarsum

Clubcafé Postelhoek: Laagsestraat 56, 7637 PC Oud-Ootmarsum

Wilt u ook zo'n leuke site?